A kiemelkedő felhasználói élményt mi is sütik (cookie-k) alkalmazásával biztosítjuk. A kapcsolódó irányelv értelmében, weboldalunk használatával jóváhagyja ezen sütik használatát. Részletesebb információkért tekintse meg az Adatkezelési tájékoztató-t.

Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Csak új és első osztályú, valamint törvényes jótálással rendelkező termékeket forgalmazunk. Ezen termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően értékesítjük.

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát a gyártók, vagy azok magyarországi importőrei biztosítják. Így Ön élvezheti a szervízháttér biztonságát és a termékek háttér támogatását is. Szükség esetén a megvásárolt terméket a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítják, vagy a szakvéleményezést követően cserélik.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden 10.000 Ft felett vásárolt termékre,  minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön feltüntetjük! A jótállási idő kezdete a számla kiállításának dátumától és/vagy a jótállási jegyen leírtak szerint érvényes. A jótállási jegy a termékek csomagolásában található.

Kiterjesztett garancia

A legtöbb gyártó kiterjesztett garanciát biztosít termékeire. Azonban ezt a kiterjesztett garanciát csak a gyártó honlapján elvégzett regisztráció után érvényesítheti, a vásárlást követeő 30 napon belül. Tehát amennyiben a termékre a jogszabályban előírt egy évnél hosszabb (2 vagy 3 év) garancia van megadva, azok regisztrációja szükséges a garancia idő meghosszabbításához. Az ehhez szükséges információk és dokumentumok az érintett termékek csomagolásában megtalálhatók.

Jótállási igény

Jótállási igény az alábbi iratok együttes, webáruházunk részére történő beküldésével érvényesíthető: 

  • a termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel 
  • a  nyugta vagy számla egy példánya
  • kitöltött jegyzőkönyv szavatossági igény felvételéhez
  • a termékhez gyárilag mellékelt garancia jegy (ha van)

Ezek részleges vagy teljes hiányában a jótállási igény nem elfogadható.
A jótállás feltételei, részletei és ügymenetének leírásai az Általános Szerződési Feltételekben olvasható.

Termék jótállásának/szavatosságának igényléséhez jegyzőkönyv kitöltése szükséges, melyet elérhetőségeink egyikén tud kérelmezni. Azt követően elküldjük Önnek az aktuális jogszabályoknak megfelelő jegyzőkönyvet. Csak a jegyzőkönyv kitöltését és részünkre történő beküldését követően lehetséges a további ügyintézés.

Felhívjuk figyelmét, hogy Portós (bérmentesítés nélküli - készpénz beszedéses) csomagot nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldjük a Feladónak. Kérjük figyeljen rá, hogy csak értéknyilvánítás kerüljön a csomagra.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, érdeklődjön elérhetőségeink egyikén.